• lithari 12:47 pm on 30/06/2019 Μόνιμος σύνδεσμος  

    Ο οργανισμός μας έχει ανάγκη το σελήνιο για αρκετές από τις λειτουργίες του. Από την αναπαραγωγή, μέχρι την αντιμετώπιση λοιμώξεων, αυτό το μέταλλο βοηθά σε μεγάλο βαθμό. Το σελήνιο, σε γενικές γραμμές, είναι δύσκολο να μην προσλαμβάνεται σε ικανοποιητικό βαθμό, αλλά υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που επηρεάζουν την πρόσληψή του, όπως ο ιός HIV ή παθήσεις εντέρου όπως η νόσος του Κρον. Πού βρίσκουμε, όμως το σελήνιο;…Σελήνιο: Σε ποιες τροφές το βρίσκουμε; Τι είναι το σελήνιο και γιατί είναι αναγκαίο για τον οργανισμό μας; Τρόφιμα που το περιέχουν.

    Σελήνιο: Σε ποιες τροφές το βρίσκουμε;

    Τι είναι το σελήνιο και γιατί είναι αναγκαίο για τον οργανισμό μας; Τρόφιμα που το περιέχουν.

    Γράφει: Διάκος Θοδωρής
    Συντάκτης – Δημοσιογράφος

    Σελήνιο: Σε ποιες τροφές το βρίσκουμε;

    Ο οργανισμός μας έχει ανάγκη το σελήνιο για αρκετές από τις λειτουργίες του. Από την αναπαραγωγή, μέχρι την αντιμετώπιση λοιμώξεων, αυτό το μέταλλο βοηθά σε μεγάλο βαθμό. Το σελήνιο, σε γενικές γραμμές, είναι δύσκολο να μην προσλαμβάνεται σε ικανοποιητικό βαθμό, αλλά υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που επηρεάζουν την πρόσληψή του, όπως ο ιός HIV ή παθήσεις εντέρου όπως η νόσος του Κρον. Πού βρίσκουμε, όμως το σελήνιο;

    =============================================================

    ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ-ΔΗΛΩΣΗ

    • Φίλοι αναγνώστες,

      ΤΟ ΝΑ ΑΡΜΕΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΛΑΓΙΑΖΗΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΟ. ΕΜΑΣ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

      ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΒΟΣΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΝΕΜΕΤΕ !!!

      =BY=f.b=BOSKO΄=VOSKOS

      Φίλοι αναγνώστες.

      Βρίσκεστε σ΄αυτό το ιστολόγιο με δική σας ευθύνη .

      Ενδεχομένως κάτι που θα διαβάσετε εδώ μπορεί να το θεωρήσετε ύβρη ή να σας θίξει ή να σας προσβάλλει.

      Θα πρέπει να γνωρίσετε πως δεν έχουμε καμία τέτοια πρόθεση .

      Έχοντας λοιπόν αυτό υπ΄όψιν οι επιλογές σας είναι δύο :

      α) ή να φύγετε απ΄το ιστολόγιο αυτό , διακόπτοντας την ανάγνωσή του ,ώστε να αποφύγετε πιθανή προσβολή των ηθικών , θρησκευτικών ή άλλων αξιών σας , ή β) να παραμείνετε,

      αποδεχόμενοι πως ότι και να διαβάσετε δεν θα σας προσβάλλει καθ΄ οιονδήποτε τρόπο .

      Εμείς απ΄την μεριά μας θα προσπαθήσουμε να διαφυλάξουμε και να προβάλουμε τις πραγματικές ανθρώπινες αξίες , έχοντας πάντα ως γνώμονα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την αλήθεια .

      ΕΠΙΣΗΣ:

      1.Τα δημοτικά αθάνατα δημοτικά μπορεί η δεν συμφωνούν πλήρως με τις απόψειςτου άρθρου.

      2.Επισημαίνουν ώμος στου φίλους του μπλοκ τα παρακάτω.

      3.Η ενημέρωσης-μάθηση, είναι ιερή υποχρέωση καθενός από εμάς.

      4.Η οποίες Αποψις του άρθρου εκφράζουν το συντάκτη του, ο όποιος και αναφέρετε .

      5.Την ευθύνη στα κείμενα που αναρτούνται στο

      https://boskotsopanhs.wordpress.com/ φέρει ο υπογράφων ,ή η πηγή, και δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου.

      6.Σκέψης, κρίση, απόψεις, επιδίωξη κάθε μορφής μήδε αυτής καθεαυτής της ατομικής προβολή, η με σκοπό αλλότριο η αλά αίτια η άλλης αίτιας, μήδε και του οικονομικού στόχου η του αυτό κάθε αυτό ως στόχο προσωπικό οικονομικό κέρδους η εκ Άλου σκοπού, η οικονομικού η μέσο η συκοφαντικής δυσφημίσεως η επιχειρηματικής δυσφημίσεως η προσπάθεια αλλοίωσης η ολικής αλλοίωσης πραγματικών περιστατικών η γεγονότων επί σκοπού παραπλάνησης, H με στόχος το προσωπικό όφελος , η το οποιοδήποτε απορρέων όφελος η κέρδος, μήδε του οικονομικού από οιαδήποτε αφορμή η σκοπό μέσο η αιτιατό η αλλοτρίωση  απαξίωση αξιών η θεσμών,  μήδε και Tου προσωπικού η ατομικού συμφέροντος επί τοu συγκεκριμένου άρθρου ουδεμία σχέση έχουν τα δημοτικά αθάνατα δημοτικά οπουδήποτε και προέρχεται και απορρέουν .-

      7.Η δημοσιοποίηση άρθρων έχει ως σκοπό μονό και μονό την ενημέρωση-μάθηση και τίποτα λιγότερο η περισσότερο.-

    • 8.ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
    • Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

    • 9.ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ-ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ¨

      ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ Η ΑΛΛΟ ΟΦΕΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ, ΔΕΝ

      ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ

      ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΣΕΛΙΔΑ.

      ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ Η ΑΛΛΗ ΕΚΛΥΣΗ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΓΙΑ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΗ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕ ΚΑΙ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.-

      […(( Διεθνές Σύμφωνο Ατομικών και Πολιτικών Δικαιωμάτων (άρθρο 19 παρ. 1, 2) Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να έχει την άποψη του χωρίς καμία παρέμβαση. πρέπει να έχει το δικαίωμα ελευθερίας της έκφρασης. Aυτό περιλαμβάνει και το δικαίωμα του καθενός να αναζητά, να γράφει και να μεταδίδει οποιεσδήποτε πληροφορία και ιδέες ανεξαρτήτως, ελεύθερη έκφραση της σκέψης ανεξάρτητα από τη λογοκρισία η άδεια, δόγματα. διαφορετικών πεποιθήσεων θρησκειών, κτλ Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει καμία ανάγκη για δυσφήμηση, επικρίσεις βωμολοχίες, είναι έγκλημα εναντίον της τιμής του καθενός…))…]

    • idioktitis toy tipota

    doylies ixaman kai emis

    Brazil nuts

    Η καλύτερη πηγή σεληνίου είναι αυτοί οι μεγάλοι ξηροί καρποί. Περιέχουν, μάλιστα, τόσο πολύ, που είναι καλύτερο να μην το παρακάνουμε με την κατανάλωσή τους, και να μην τρώμε περισσότερο από δυο-τρεις φορές την εβδομάδα.

    Ψάρια

    Ο τόνος, οι σαρδέλες, τα στρείδια, η γαρίδα και ο σολομός περιέχουν σελήνιο. Ο τόνος το περιέχει σε μεγαλύτερες συγκεντρώσεις από τα υπόλοιπα, μερικές φορές και σε υπερδιπλάσιες.

    Χοιρινό

    Επιλέξτε άπαχο χοιρινό κρέας για κάποιο γεύμα σας, και θα λάβετε περίπου 33 mcg σεληνίου.

    Μοσχάρι

    Το μοσχαρίσιο κρέας περιέχει σελήνιο, αλλά η περιεκτικότητα ποικίλλει ανάλογα με το κομμάτι που θα διαλέξετε. Για παράδειγμα, μια μπριζόλα σας παρέχει 33 mcg, ενώ ο κιμάς 18 mcg.

    Γαλοπούλα

    Το κρέας γαλοπούλας (και όχι το αλλαντικό) περιέχει 31 mcg ανά 90 περίπου γραμμάρια.

    Κοτόπουλο

    Το κοτόπουλο, στα 90 γραμμάρια περιέχει από 22 μέχρι 25 mcg σεληνίου. Άλλος ένας λόγος για να αγαπάμε το κοτόπουλο.

    Cottage cheese

    Αυτή η διαιτητική απόλαυση περιέχει 20 mcg σεληνίου (30% δηλαδή της καθημερινής μας δόσης) ανά κούπα.

    Αυγά

    Ένα βραστό αυγό περιέχει περίπου 20 mcg σεληνίου. Αν δεν σας αρέσουν τα βραστά αυγά, βέβαια, η περιεκτικότητα του σεληνίου δεν πέφτει σημαντικά με άλλους τρόπους μαγειρέματος.

    Καστανό ρύζι

    Μια κούπα μαγειρεμένου καστανού ρυζιού προσφέρει 19 mcg σεληνίου, 27% δηλαδή της καθημερινής μας δόσης. Συνδυάστε το με κοτόπουλο, για να προσλάβετε ακόμα περισσότερο από το μέταλλο (αλλά και για ένα σούπερ χορταστικό γεύμα).

    Ηλιόσπορος

    Ένα τέταρτο της κούπας από αυτά τα σποράκια περιέχει 19 mcg σεληνίου, συνεπώς αποτελεί εκπληκτικό σνακ αν είστε vegan και χρειάζεστε περισσότερο από το μέταλλο.

    Φασόλια

    Μία κούπα μαγειρεμένα φασόλια μας προσφέρει 13 mcg σεληνίου (χωρίς να αναφέρουμε τις φυτικές ίνες και την απαραίτητη πρωτεΐνη).

    Μανιτάρια

    100 γραμμάρια μανιταριών μας προσφέρουν, εκτός από σελήνιο, πολύ ικανοποιητικές δόσεις βιταμινών D, σιδήρου και πρωτεΐνης.

    Βρώμη

    Μία κούπα μαγειρεμένης βρώμης περιέχει 13 mcg σεληνίου. Ρίξτε μέσα λίγους ηλιόσπορους, για να ανεβάσετε αμέσως την περιεκτικότητα του πρωινού σας.

    Φακές

    Μία κούπα φακές περιέχει 6 mcg σεληνίου, αλλά επίσης σίδηρο, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Φτιάξτε μία σαλάτα με φακές, καστανό ρύζι και μανιτάρια, για ένα πλήρες γεύμα, γεμάτο σελήνιο.

     

    Απάντηση

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

c
Compose new post
j
Next post/Next comment
k
Previous post/Previous comment
r
Απάντηση
e
Αλλαγή
o
Show/Hide comments
t
Go to top
l
Go to login
h
Show/Hide help
shift + esc
Ακύρωση
Αρέσει σε %d bloggers: