Ο ΚΑΒΓΑΣ ΓΙΑ ΤΟ (μπαγιοκο) ΠΑΠΛΩΜΑ των ιδιωτικών συμφερόντων ??? ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΙ των ιδιωτικών συμφερόντων ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

 Ο ΚΑΒΓΑΣ ΓΙΑ ΤΟ (μπαγιοκο) ΠΑΠΛΩΜΑ των ιδιωτικών συμφερόντων ??? ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΙ των ιδιωτικών συμφερόντων ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

Διαβάζω και ξαναδιαβάζω για καθυστέρησης των υπεραστικών λεωφορείων  και   μου φαινόταν αφύσικο η ιδιωτικές πρωτοβουλίες  να έχουν τέτοιες δίφορες…?

ΟΣΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΨΑΧΝΑ ΤΟΣΟ ( η σκέψεις μου κατάληγαν σε συμπεράσματα και τα έβαλα  σε μια σειρά). Και αναλυτικά:

 Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ  ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ  ΜΗΔΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΕΡΔΩΝ  ΠΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΧΟΣ  ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ( ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ)ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ .ΔΕΝ ΑΠΕΜΠΟΛΟΥΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ  από τους  ίδιους  διανεμόμενα κέρδη τους -ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ..

Ας δούμε μερικές λεπτομέρειες ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ.

  1. κόστος ΔΙΩΔΙΩΝ

  2. κόστος ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ

3 .κόστος ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΜΕΣΩΝ

  1. παράπλευρα ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ εταιρίας εκμετάλλευσης του νέου δρόμου .

Και ας ξεκινήσουμε από το τελευταίο μας ερώτημα (4) ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΑ ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ εταιρίας εκμετάλλευσης του νέου δρόμου πέραν λοιπών  των διωδιών  [ που σημειωτέων (ως παράδειγμα) ΑΘΗΝΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΕΙΝΑΙ 38,5 ΕΥΡΟ] αλλά έσοδα υπάρχουν???

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ θα αναλύσουμε ένα παράδειγμα που κατά την άποψη μας (…είναι η αίτια της όλης υπόθεσης της όποιας καθυστερήσεως…)

Π.Χ.= ΕΧΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ  ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ (για πόσα χρόνια είπατε κύριε καθηγητά?) τα έσοδα από την κίνηση επιβατών δηλαδή   ένα αυτοκίνητο με ένα επιβάτη κατ μέσο όρο θα αφήσει ο επιβάτης μίνιμουμ ένα 1 ΕΥΡΟ (το ένα ευρώ είναι  ο καφές-ΒΕΝΖΙΝΗ και όχι μόνο στο σταμάτημα της διαδρομής για ολιγόλεπτη ξεκούραση  μια και η εκμετάλλευση ΟΠΟΣ ΠΡΟΕΙΠΑΜΕ ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΙ της  ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΧΩΡΗΘΗ = θεωρητικό πλάτος δρόμου 30 μετρά επί 196 χιλιόμετρα  Η 196.000 ΕΧΟΜΕ =196.000 Χ30 =5.880. ΕΚΤΑΡΙΑ ΓΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ  ΓΗΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ )έχουμε λοιπών ΣΥΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ (38,5+1=39,5)=ΧΑΡΙΝ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ =40 ΕΥΡΟ για κάθε ένα Ι.Χ.

 Αν τώρα τα Ι.Χ. αυτοκίνητα  είναι 500 το εικοσιτετράωρο  ( 500χ 1 =500 )ευρώ κέρδος ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕΝΟ ΕΞΟΔΩΝ Χ365 ΗΜΡΕΣ=500Χ40Χ365=730.000 ΕΥΡΟ

ΑΡΑ ΑΝ ΤΟ ΝΕΟ ΔΡΟΜΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ 10 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ(τα επονομαζόμενα και υπεραστικά και φυσικά ιδιωτικών συμφερόντων και εκμετάλλευσης)  ΜΕ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ 60 ΑΤΟΜΩΝ ΕΠΙ ΕΝΑ ΕΥΡΟ ΕΙΝΑΙ 10 ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ Χ 60 ΕΠΙΒΑΤΕΣ= 600 ΑΤΟΜΑ Χ 1 ΕΥΡΟ =600= τα λεωφορεία έχουν αυξημένα διόδια και είναι σχεδόν διπλασία 70 ΕΥΡΟ προστιθέμενα και τα 60 των επιβατών.

 Έχουμε (600+70)=670χ10=6.700χ365 =2.445.500 ΕΥΡΟ  ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ  ΚΑΙ ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΟ ΡΕΖΟΥΜΕ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ.

 ΜΕΧΡΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΗΡΕΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΒΟΥΒΑΛΙΑ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΒΑΤΡΑΧΙΑ

ΠΟΣ ΤΟ ΛΕΝΕ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ ΑΑΑ ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΕΡΔΟΣ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ  ΜΕΣΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΣΕ 0,10 ΛΕΠΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΟ ΑΝΑ ΔΙΑΝΥΘΕΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ

ΤΟ ΔΕ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ  ΣΕ 0,01  ΔΕΚΑΤΟ ΤΟΥ ΕΥΡΟ

ΤΟ ΔΕ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΩΔΙΩΝ ΣΕ 0.25 ΛΕΠΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΟ

ΟΠΟΙΟΣ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ  ΚΑΙ Η ΔΙΑΛΟΓΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΥΜΒΑΤΙΚΟ ΧΟΡΟ ΤΗΣ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΚΑΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

 Ο ΚΑΒΓΑΣ ΓΙΑ  ΤΟ (μπαγιοκο)  ΠΑΠΛΩΜΑ  των  ιδιωτικών  συμφερόντων ??? ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ  ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΙ των  ιδιωτικών  συμφερόντων ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

 

Advertisements