Μια άποψη ανοιχτή προς τον ΟΠΑΠ

Κύριοι,

Δεν γνωρίζω τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας για το τελευταίο τρίμηνο του 2014 όπως και το μέχρι στιγμής διάστημα στο 2015, αλλά γνωρίζοντας τα οικονομικά του μαγαζιού μου διαπιστώνω μεγάλη ύφεση που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εμπορική πολιτική.
Ο τρόπος που επιχειρείτε παρουσιάζει τα ίδια δομικά προβλήματα που σας είχαμε επισημάνει από τις πρώτες κουβέντες που κάναμε την Άνοιξη του 2014.
Βασίζετε την εμπορική πολιτική σας, σε λανθασμένες εκτιμήσεις και προσεγγίσεις που είναι ξένες προς τη χώρα μας, οι οποίες συμπερασματικά είναι οι εξής:

1. Η ΟΠΑΠ είναι εταιρία που ΠΑΡΕΧΕΙ τυχερά παιχνίδια και σε καμία περίπτωση δεν ΔΙΑΘΕΤΕΙ τα παιχνίδια στο κοινό.
Είναι πλέον καιρός να αντιληφθείτε ότι η διάθεση των παιχνιδιών, ΟΛΩΝ των παιχνιδιών πρέπει να διατίθενται αποκλειστικά από τα πρακτορεία καθώς κάθε άλλος τρόπος που επιχειρήθηκε έχει αποτύχει.

2. Το κλειδί της επιτυχίας του ΟΠΑΠ στην Ελληνική αγορά είναι τα ΑΜΙΓΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΥΧΕΡΩΝ ΠΑΙΧΝΔΙΩΝ (πρακτορεία ΟΠΑΠ)
Η κουλτούρα του Έλληνα είναι απόλυτα συνυφασμένη με τα πρακτορεία εδώ και δεκαετίες και είναι αδύνατο να αποδεχθεί οποιοδήποτε άλλο τρόπο διάθεσης των τυχερών παιχνιδιών.

Παρακαλώ εξετάστε με συνέπεια αυτές τις δύο βασικές παραμέτρους που συντελούν στην επιτυχία ή την αποτυχία των νέων παιχνιδιών και επανέλθετε στην οδό της συνεννόησης και της αμοιβαίας συνεργασίας.
Η συνεχιζόμενη προσπάθεια να υποκαταστήσετε την διάθεση των παιχνιδιών από άλλα σημεία πώλησης όπως τα Σούπερ Μάρκετ, τα ΕΛΤΑ, τους πλανόδιους, το ίντερνετ, τα GH, το μόνο που πετυχαίνουν είναι αφενός την σπατάλη ανθρώπινων πόρων και αφετέρου την απαξίωση προιόντων που σε άλλες χώρες παρουσιάζουν μεγάλη επιτυχία.

Προτεινόμενες λύσεις

1. Την ΑΜΕΣΗ διάθεση των Σκρατς ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ μέσω των πρακτορείων με ταυτόχρονη διαφημιστική προβολή της αποκλειστικότητας
2. Την εξέταση της πρότασης της ΠΟΕΠΠΠ για διάθεση του ίντερνετ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ μέσω των πρακτορείων με τους ίδιους όρους όπως στα καταστήματα
3. Την αλλαγή στην εμπορική πολιτική των VLT’s, όσο υπάρχει ακόμη χρόνος, για τοποθέτηση τους με ήπια μορφή εντός των πρακτορείων
4. Τον ανασχεδιασμό του εσωτερικού χώρου των πρακτορείων για θεματικές ενότητες και προβολές, με κίνητρα μεταφοράς, ανακαίνισης, αναμόρφωσης και επιμόρφωσης
5. Την ομαλή και μελετημένη εισαγωγή του ιππόδρομου σε συνδυασμό (συνέργεια) με τις κυνοδρομίες σε συγκεκριμένες και σταθερά καθορισμένες ώρες της ημέρας
6. Την ΑΜΕΣΗ επαναφορά των monitor games σε ΤΑΧ με νέο σύγχρονο εξοπλισμό
7. Την αναμόρφωση και ενδυνάμωση των υπαρχόντων monitor games (με δελτίο) με δικές τους οθόνες και μεγαλύτερη συχνότητα κληρώσεων

Υπάρχουν και άλλα που μπορούν να γίνουν όμως ήδη αυτά έχουν γίνει πρώτη προτεραιότητα για την εταιρία και τα πρακτορεία προκειμένου να μην γίνουμε μάρτυρες σταδιακών κλεισίματος καταστημάτων που θα σοκάρουν τις τοπικές κοινωνίες και θα δημιουργήσουν την αίσθηση της φθοράς και της παρακμής της εταιρίας.
Κύριοι,
Υπάρχει ακόμη χρόνος αν και περιορισμένος και είναι στο χέρι σας να μεταβάλετε την εμπορική σας πολιτική προς όφελος όλων των πλευρών και να οικοδομηθεί ένα αίσθημα εμπιστοσύνης μεταξύ μας.
Οι μέχρι τώρα επιβεβαιώσεις των δικών μας θέσεων αποτελούν πύρρεια νίκη για τον κλάδο καθώς δεν συνοδεύετε από αύξηση των δικών μας εισοδημάτων, αλλά δικαίωση της αρχικής μας τοποθέτησης και θέσης ότι ο ΟΠΑΠ ΠΑΡΕΧΕΙ και τα πρακτορεία η ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ τα προιόντα.
Πριν είναι αργά και για τα VLT’s που θα συμπαρασύρουν και χιλιάδες πρακτορεία στην παρακμή και τη καταστροφή από την απώλεια ζωτικού μεικτού κέρδους για την βιωσιμότητα τους, μπορείτε να αλλάξετε στάση.
Αυτό είναι ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ…
PHGH=

Advertisements