Π.Ο.Ε.Π.Π.Π. : ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 9 Μαΐου Σήμερα, μετά από τις τελευταίες διαβουλεύσεις σε κλίμα κατανόησης και ειλικρινούς διάθεσης για συνεργασία και από τις δύο πλευρές, υπογράφηκε συμφωνία μεταξύ της ΠΟΕΠΠΠ και της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ ΑΕ η οποία διασφαλίζει την καλόπιστη και ουσιαστική διαβούλευση εφόσον τεθεί θέμα αλλαγής προμήθειας όπως αναφέρεται στο άρθρο 8 παρ 2 της Σύμβασης . Η επίτευξη αυτής της συμφωνίας ελπίζουμε να είναι το ξεκίνημα μιας νέας εποικοδομητικής και αξιόπιστης συνεργασίας με την ΟΠΑΠ ΑΕ για όλα τα θέματα που ακολουθούν. Υπεύθυνος Τύπου και Δημοσίων ΣχέσεωνΣΚΡΑΤΣ: Το πρώτο στιγμιαίο τυχερό παιχνίδι από τον ΟΠΑΠ…Τα δελτία ΣΚΡΑΤΣ της ΟΠΑΠ έχουν αρχίσει να διατίθενται ήδη από την 1η Μαΐου στα πρακτορεία ΟΠΑΠ και έχουν ήδη γίνει το αγαπημένο παιχνίδι πολλών παικτών. Παράλληλα, το ΣΚΡΑΤΣ διατίθεται και από τους λαχειοπώλες και σε άλλα σημεία πώλησης, όπως μίνι μάρκετ. Ενδεικτικό της μεγάλης επιτυχίας του ΣΚΡΑΤΣ στο ξεκίνημά του, και της θετικής αποδοχής από τους καταναλωτές, είναι το γεγονός ότι τις πρώτες έξι μέρες της κυκλοφορίας του, χωρίς να έχει ακόμα πλήρως ολοκληρωθεί η τοποθέτηση στο δίκτυο διανομής, έχουν αναδειχθεί 260.000 νικητές! Το ΣΚΡΑΤΣ κυκλοφορεί σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις των 1€, 2€, 3€ και 5€, με κέρδη που φτάνουν μέχρι και 10.000€, 100.000€, 200.00€ και 500.000€, αντίστοιχα για κάθε έκδοση….

Π.Ο.Ε.Π.Π.Π. : ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 9 Μαΐου 2014

Π.Ο.Ε.Π.Π.Π.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΠΡΟΓΝΩΣΗΣ ΟΠΑΠ Α.Ε.

ΜΑΡΝΗ 56, 104 37 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ. 210 5223580 – FAX: 210 5229289

Web site: http://www.poeppp.org e-mail: prpoeppp@otenet.gr

Αθήνα, 9 Μαΐου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σήμερα, μετά από τις τελευταίες διαβουλεύσεις σε κλίμα κατανόησης και ειλικρινούς διάθεσης για συνεργασία και από τις δύο πλευρές, υπογράφηκε συμφωνία μεταξύ της ΠΟΕΠΠΠ και της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ ΑΕ η οποία διασφαλίζει την καλόπιστη και ουσιαστική διαβούλευση εφόσον τεθεί θέμα αλλαγής προμήθειας όπως αναφέρεται στο άρθρο 8 παρ 2 της Σύμβασης .

Η επίτευξη αυτής της συμφωνίας ελπίζουμε να είναι το ξεκίνημα μιας νέας εποικοδομητικής και αξιόπιστης συνεργασίας με την ΟΠΑΠ ΑΕ για όλα τα θέματα που ακολουθούν.

Υπεύθυνος Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων

Παναγιώτης Ντόμαλης

Περισσότερες Πληροφορίες
Απευθυνθείτε στην Ελληνικά Λαχεία Α.Ε. ή στον ΟΠΑΠ για περισσότερες πληροφορίες. http://www.opap.gr/el/web/corporate.opap.gr/corpcontact

Διεύθυνση

ΟΠΑΠ Α.Ε., Λεωφόρος Κηφισού 62,

12132 Περιστέρι – Αττική

Τηλεφωνικό Κέντρο
Διοικητικών Υπηρεσιών ΟΠΑΠ A.E.
(+30) 210 579 8800
Δευτέρα, Τρίτη & Παρασκευή: 7:30 πμ – 8:00 μμ
Τετάρτη, Πέμπτη: 7:30 πμ – 10:00 μμ
Σάββατο, Κυριακή: 8:00 πμ – 10:00 μμ

Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης
Παικτών & Πρακτόρων
(+30) 210 5798800 (από κινητό)

(+30) 210 5798888 (από κινητό)

801 111 6727 (αστική χρέωση)

Δευτέρα – Παρασκευή: 7:30 πμ – 11:00 μμ
Σάββατο, Κυριακή: 8:00 πμ – 11:00 μμ
Επικοινωνία με τη Διεύθυνση Στοιχήματος
Επικοινωνία με τη Διεύθυνση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
Παραγγελία Εντύπων Ενημέρωσης Επενδυτών

ΣΚΡΑΤΣ: Το πρώτο στιγμιαίο τυχερό παιχνίδι από τον ΟΠΑΠ

Το ΣΚΡΑΤΣ φέρνει στην ελληνική αγορά τη 2η πιο επιτυχημένη κατηγορία παιχνιδιών παγκοσμίως και αναμένεται να συμβάλει στην ανάπτυξη της Ελληνικά Λαχεία και του δικτύου διανομής της εταιρείας

Με το μήνυμα «Τύχη στη στιγμή», η Ελληνικά Λαχεία, μια εταιρεία της ΟΠΑΠ Α.Ε., πραγματοποίησε σήμερα, 7 Μαΐου 2014, την επίσημη παρουσίαση του νέου στιγμιαίου τυχερού παιχνιδιού ΣΚΡΑΤΣ, στο πλαίσιο Συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο The Hub Events. Το ΣΚΡΑΤΣ είναι το προϊόν της συνεργασίας των κορυφαίων στον κλάδο τους εταίρων: της ΟΠΑΠ Α.Ε., της Scientific Games InternationaI και της Intralot, και δημιουργήθηκε για να απαντήσει στις σημερινές ανάγκες των παικτών. Πρόκειται για ένα νέο, απλό και διασκεδαστικό παιχνίδι με συχνά κέρδη, αφού 1 στους 4 κερδίζει. Ταυτόχρονα, το ΣΚΡΑΤΣ ανταποκρίνεται στις πιο υψηλές απαιτήσεις τεχνολογικής υπεροχής και αξιοπιστίας, στο πλαίσιο του υπεύθυνου παιχνιδιού της ΟΠΑΠ Α.Ε.

Τα δελτία ΣΚΡΑΤΣ της ΟΠΑΠ έχουν αρχίσει να διατίθενται ήδη από την 1η Μαΐου στα πρακτορεία ΟΠΑΠ και έχουν ήδη γίνει το αγαπημένο παιχνίδι πολλών παικτών. Παράλληλα, το ΣΚΡΑΤΣ διατίθεται και από τους λαχειοπώλες και σε άλλα σημεία πώλησης, όπως μίνι μάρκετ. Ενδεικτικό της μεγάλης επιτυχίας του ΣΚΡΑΤΣ στο ξεκίνημά του, και της θετικής αποδοχής από τους καταναλωτές, είναι το γεγονός ότι τις πρώτες έξι μέρες της κυκλοφορίας του, χωρίς να έχει ακόμα πλήρως ολοκληρωθεί η τοποθέτηση στο δίκτυο διανομής, έχουν αναδειχθεί 260.000 νικητές! Το ΣΚΡΑΤΣ κυκλοφορεί σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις των 1€, 2€, 3€ και 5€, με κέρδη που φτάνουν μέχρι και 10.000€, 100.000€, 200.00€ και 500.000€, αντίστοιχα για κάθε έκδοση.

Ο κ. Petr Matejovsky, CMO, της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε. δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που παρουσιάζουμε το πρώτο μας παιχνίδι σύμφωνα με το πλάνο μας και που τα πρώτα μηνύματα από την πορεία του είναι ενθουσιώδη. Το ΣΚΡΑΤΣ ανήκει στην 2η πιο επιτυχημένη κατηγορία τυχερών παιχνιδιών παγκοσμίως και η Ελληνικά Λαχεία επενδύει σημαντικά στην υποστήριξή του, γιατί θα αποτελέσει έναν από τους κύριους πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας, καθώς και όλων των συνεργατών μας στο δίκτυο διανομής. Η Ελληνικά Λαχεία αξιοποιεί την υπεροχή και εξειδίκευση των τριών εταίρων, της SGI στα συστήματα ασφάλειας και εκτύπωσης, της Ιntralot στη διαχείριση δεδομένων και της ΟΠΑΠ Α.Ε. ως μιας από τις ισχυρότερες εταιρείες στην Ελλάδα, εφαρμόζοντας απόλυτα τις πρακτικές του υπεύθυνου παιχνιδιού. Το γεγονός αυτό επιτρέπει την παροχή νέων εμπειριών διασκέδασης και άμεσου κέρδους για τους καταναλωτές».

Η κα. Αναστασία Πλοιάρχου, Σύμβουλος Marketing της ΟΠΑΠ Α.Ε., παρουσίασε τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου προϊόντος, το πλάνο επικοινωνίας στα σημεία πώλησης, καθώς και τη διαφημιστική καμπάνια, με την πρώτη, αποκλειστική προβολή της τηλεοπτικής ταινίας που θα ξεκινήσει να προβάλλεται από τις 9 Μαΐου. Στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία του νέου παιχνιδιού, ‘σκρατσάροντας’ διάφορες κάρτες, ειδικά σχεδιασμένες για την εκδήλωση, για να νιώσουν πώς το νέο παιχνίδι μπορεί να αλλάξει τη διάθεσή τους στη στιγμή κερδίζοντας συχνά, από κάτι μικρό ως κάτι μεγαλύτερο, όπως την απόλαυση μιας εξόδου για καφέ ή δείπνο με φίλους, ή μία ταξιδιωτική εξόρμηση σε έναν κοντινό ή μακρινό προορισμό.

Advertisements