Δεν φαίνεται φως για το τρένο στην Ήπειρο…Επίσημα, όλοι παραδέχονται, ότι ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας, είναι ένα έργο οικονομικά βιώσιμο, με ταυτόχρονα πολλαπλά οφέλη, όπως τη σημαντική μείωση του χρόνου σιδηροδρομικής σύνδεσης των Ιωαννίνων με τα αστικά κέντρα της Δυτικής Ελλάδας, την τουριστική και παραγωγική ανάπτυξη, κ.α. Η υλοποίησή του οφείλει να είναι εθνικός στόχος και ως εκ τούτου η επανεξέταση της προοπτικής ένταξής του στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο 2014-2020 είναι επιβεβλημένη….

 
Το νέο ΕΣΠΑ θα πάει σε άλλα έργα υποδομής όπως δείχνουν οι ανεπίσημες τάσεις,

========================================================

Φίλοι αναγνώστες,

ΤΟ ΝΑ ΑΡΜΕΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΛΑΓΙΑΖΗΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΕΙΝΑΙ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΟ.  ΕΜΑΣ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΒΟΣΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΝΕΜΕΤΕ !!!

=BY=f.b=BOSKO

Φίλοι αναγνώστες.

Βρίσκεστε σ΄αυτό το ιστολόγιο με δική  σας ευθύνη .

Ενδεχομένως κάτι που θα διαβάσετε εδώ μπορεί να το

  θεωρήσετε ύβρη ή να σας θίξει ή να σας προσβάλλει.

Θα πρέπει να γνωρίσετε πως δεν έχουμε καμία τέτοια πρόθεση .

Έχοντας λοιπόν αυτό υπ΄όψιν οι επιλογές σας είναι δύο :

α) ή να φύγετε απ΄το ιστολόγιο αυτό , διακόπτοντας την

ανάγνωσή του ,ώστε να αποφύγετε πιθανή προσβολή των

ηθικών , θρησκευτικών ή άλλων αξιών σας , ή β) να παραμείνετε

αποδεχόμενοι πως ότι και να διαβάσετε

δεν θα σας προσβάλλει καθ΄ οιονδήποτε τρόπο .

Εμείς απ΄την μεριά μας θα προσπαθήσουμε να διαφυλάξουμε

και να προβάλουμε τις πραγματικές ανθρώπινες αξίες , έχοντας

πάντα ως γνώμονα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την αλήθεια .

ΕΠΙΣΗΣ:

1.Τα δημοτικά αθάνατα δημοτικά μπορεί η δεν συμφωνούν πλήρως με τις απόψειςτου άρθρου.

2.Επισημαίνουν ώμος στου φίλους του μπλοκ τα παρακάτω.

3.Η ενημέρωσης-μάθηση, είναι ιερή υποχρέωση καθενός από εμάς.

4.Η οποίες Αποψις του άρθρου εκφράζουν το συντάκτη του, ο

όποιος και αναφέρετε .

5.Την ευθύνη στα κείμενα που αναρτούνται στο

https://boskotsopanhs.wordpress.com/

φέρει ο υπογράφων ,ή η πηγή, και δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου.

6.Σκέψης, κρίση, απόψεις, επιδίωξη  κάθε μορφής μήδε αυτής

καθεαυτής της ατομικής προβολή, η με σκοπό

αλλότριο η αλά αίτια η άλλης αίτιας,μήδε και του οικονομικού

στόχου η του αυτό κάθε αυτό ως στόχο

προσωπικο οικονομικο κέρδους η εκ Άλου σκοπού  οικονομικού η μέσο με στόχος το προσωπικό όφελος ,

από οιαδήποτε αφορμή η σκοπό μέσο η αιτιατό μήδε και Tου προσωπικού η ατομικού συμφέροντος επί του

συγκεκριμένου άρθρου ουδεμία σχέση έχουν τα δημοτικά

αθάνατα δημοτικά οπουδήποτε και προέρχεται και

απορρέουν .-

7.Η δημοσιοποίηση άρθρων έχει ως σκοπό μονό και μονό την

ενημέρωση-μάθηση και τίποτα λιγότερο η

περισσότερο.-

8.ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ-ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ¨

ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ Η ΑΛΛΟ ΟΦΕΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ, ΔΕΝ

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ

ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΣΕΛΙΔΑ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΜΕ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Η ΑΛΛΗ ΕΚΛΥΣΗ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ

ΓΙΑ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΗ

ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕ ΚΑΙ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ

ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.-

Αν παρ΄όλα αυτά υπάρξει κάποιο

πρόβλημα ,

επικοινωνήστε μαζί μας e-mail .

Καλή συνέχεια ==============

γιατί η κυβέρνηση επίσημα δεν έχει ανακοινώσει τις προτεραιότητές της

 Η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου, σε συνάρτηση με την αναγκαιότητα συνδυασμένων μεταφορών -μέσω μάλιστα και της διασύνδεσης των λιμένων της χώρας- έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα.
Ειδικά δε για τον Δυτικό Σιδηροδρομικό Άξονα, έργο που προωθήθηκε ως άρρηκτο μέρος της Σιδηροδρομικής Εγνατίας και που επρόκειτο να συνδέει τα λιμάνια Αντιρρίου και Ηγουμενίτσας, οι απαντήσεις που δίνουν μέχρι σήμερα τα αρμόδια Υπουργεία είναι απογοητευτικές, αφού πρόδηλα πλέον μεταθέτουν την υλοποίηση του έργου μετά από 40 χρόνια.
Αυτό τονίζει σε δήλωσή της η βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας της Δημοκρατικής Αριστεράς Νίκη Φούντα η οποία μάλιστα υπογραμμίζει ότι στις επανειλημμένες παρεμβάσεις της, τα αρμόδια Υπουργεία Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, «επιχειρούν να υποβαθμίσουν το ζήτημα, εμφανιζόμενα μάλιστα «ενοχλημένα» που μία βουλευτής επιμένει να ζητά απαντήσεις για ένα τόσο καίριο ζήτημα, όπως η αναβάθμιση των υποδομών στην πολύπαθη Δυτική Ελλάδα».
Για το λόγο αυτό, η κ. Φούντα απηύθυνε κάλεσμα σε όλους τους Βουλευτές των νομών Αιτωλοακαρνανίας, Ιωαννίνων, Άρτας, Θεσπρωτίας, Πρέβεζας και Αχαΐας, «ώστε να λάβει επιτέλους η πολιτική ηγεσία των αρμόδιων Υπουργείων το μήνυμα, ότι η ενίσχυση των υποδομών και η ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας δεν μπορούν να περιμένουν.
Όχι μέχρι το 2050, που είναι ο ορίζοντας υλοποίησης του έργου για τον Δυτικό Σιδηροδρομικό Άξονα, αλλά ούτε μία μέρα». Τη νέα κοινοβουλευτική παρέμβαση συνυπογράφουν οι Βουλευτές Αχαΐας της Δημοκρατικής Αριστεράς Νίκος Τσούκαλης, Πρεβέζης της Νέας Δημοκρατίας Δημήτριος Τσουμάνης και Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Κασσής.
Το έργο έχει ήδη χαρακτηριστεί ως προτεραιότητα από την ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, και μπορεί να λάβει χρηματοδότηση μέσω του μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility). Ο ίδιος μάλιστα ο Υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, αναφέρει η βουλευτής, υπερτονίζει σε όλες τις διακρατικές συναντήσεις του, την σημασία της σιδηροδρομικής πολιτικής.
Πρόσφατα μάλιστα, εν μέσω Ελληνικής Προεδρίας, ψηφίστηκε από το Ευρωκοινοβούλιο το τέταρτο σιδηροδρομικό πακέτο για την πολιτική σιδηροδρόμων στην Ευρώπη και το πρόγραμμα SHIFT2RAIL το οποίο ανέρχεται σε ένα δισ. ευρώ. Δύο είναι τα ερωτήματα που θέτουν οι βουλευτές:
. Η διασύνδεση των λιμένων της χώρας και η επέκταση του σιδηροδρομικού μας δικτύου δεν είναι προτεραιότητα και της Ελληνικής Κυβέρνησης;
. Η προώθηση της σιδηροδρομικής πολιτικής θα «προσπεράσει» τη χώρα μας; Και εξηγούν:
Η ανάγκη να αποκτήσουμε ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι επιτακτική, ιδιαίτερα σήμερα που πρέπει να μπουν τα θεμέλια για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της χώρας. Θεμέλια που πρέπει επιτέλους να εντάσσονται σε ένα μακροπρόθεσμο στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης και ώθησης.
Ειδικά δε για τη διασύνδεση των λιμένων, είναι προφανής η χρηστικότητα του εγχειρήματος, αφού σε διεθνές επίπεδο παρατηρείται στροφή προς τον σιδηρόδρομο για την μεταφορά εμπορευμάτων.
Επίσημα, όλοι παραδέχονται, ότι ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας, είναι ένα έργο οικονομικά βιώσιμο, με ταυτόχρονα πολλαπλά οφέλη, όπως τη σημαντική μείωση του χρόνου σιδηροδρομικής σύνδεσης των Ιωαννίνων με τα αστικά κέντρα της Δυτικής Ελλάδας, την τουριστική και παραγωγική ανάπτυξη, κ.α. Η υλοποίησή του οφείλει να είναι εθνικός στόχος και ως εκ τούτου η επανεξέταση της προοπτικής ένταξής του στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο 2014-2020 είναι επιβεβλημένη.
Ειδικά για τις περιοχές από τις οποίες θα διέλθει το δίκτυο, οι οποίες πάσχουν διαχρονικά σε επίπεδο υποδομών, ειδικά σε συνδυασμό με τους νέους οδικούς άξονες διεθνικής εμβέλειας, το έργο αναμένεται να συμβάλει στην ανάπτυξή τους, ενώ ολόκληρη η περιοχή θα μετατραπεί σε επιβατικό και εμπορευματικό κόμβο, δημιουργώντας νέους όρους σε επίπεδο ανταγωνιστικότητας και άρα οικονομίας, αλλά και ποιότητας ζωής κατοίκων και επισκεπτών.
«Ζητάμε επιτέλους να μάθουμε τις παραμέτρους του στρατηγικού σχεδιασμού για την ενίσχυση του σιδηροδρομικού δικτύου, αν φυσικά αυτός υπάρχει. Με ποιον τρόπο -αφού επίσημες μελέτες δεν υπάρχουν- επιλέγονται προς χρηματοδότηση συγκεκριμένα έργα;
Advertisements